rkn.wpia.uw.edu.pl

Subskrybuj Kanał rkn.wpia.uw.edu.pl
Wydział Prawa i Administracji UW
Zaktualizowano: 21 godzin 11 minut temu

Targi Kół Naukowych WPiA UW 2016

śr., 2016-10-19 23:11

Rada Kół Naukowych serdecznie zaprasza wszystkie osoby zainteresowane działalnością kół naukowych działających na Wydziale Prawa i Administracji UW na coroczne wydarzenie – Targi Kół Naukowych. Jest to tradycyjna forma promocji ruchu naukowego, która stanowi wspaniałą okazję by poznać nasze wydziałowe Koła i porozmawiać z ich przedstawicielami. Wydarzenie odbędzie się 27 października 2016 roku w godzinach 9-18, w Collegium Iuridicum II.

Link do wydarzenia na facebooku:

https://www.facebook.com/events/1076228452387589/

zbieranie danych o konferencjach

czw., 2016-10-06 22:57

Wydziały,  zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 3 lipca 2015 r. wpisują do systemu POLON m.in. konferencje naukowe. Ma to znaczenie przy ocenie jednostek, a co za tym idzie ma to przełożenie na ich finansowanie. Obecnie są zbierane dane za zeszły rok akademicki oraz obecny, dlatego jest wielka prośba o nadsyłanie do Sekcji Informacji, Promocji i Rozwoju do pani dr Larysy Myrgorodskiej l.myrgorodska@wpia.uw.edu.pl informacji takie jak:

- nazwa konferencji naukowej,
- rodzaj konferencji naukowej (krajowa, międzynarodowa),
- rok, w którym została zorganizowana konferencja naukowa,
- liczba uczestników konferencji naukowej,
- liczba uczestników prezentujących referaty, w tym reprezentujących zagraniczne ośrodki naukowe,
- liczba jednostek naukowych, których przedstawiciele brali udział w konferencji naukowej.

Zmienione zasady rezerwacji sal

czw., 2016-10-06 22:52

Obecnie procedura wynajmu sal na Wydziale przez koła naukowe oraz samorząd studentów wygląda następująco:

1)    sprawdzanie dostępności sal oraz wstępnej rezerwacji dokonujemy w Dziekanacie Kierunku Administracja WPiA (dawny budynek CIUW, parter, prawa strona od wejścia) od poniedziałku do piątku w godzinach od 12.00 do 13.00 (już nie w Sekcji Informatycznej WPiA w CI I na najwyższym piętrze), kontakt mejlowy pozostaje bez zmian: helpdesk@wpia.uw.edu.pl ;

2)    formularze rezerwacji musi zatwierdzić p. Iwona Kłosowska (Collegium Iuridicum I, II piętro, korytarz po prawej stronie od schodów, pok. 326).

Poznaj Ruch Naukowy – Tydzień Adaptacyjny

czw., 2016-09-22 20:16

Tydzień Adaptacyjny to okazja na poznanie ruchu naukowego na naszym wydziale. Serdecznie zapraszamy wszystkich na spotkanie z przedstawicielami organizacji studenckich zrzeszonych w Radzie Kół Naukowych WPiA UW. Wydarzenie odbędzie się w piątek, 30 września w Sali C Auditorium Maximum i rozpocznie się o godzinie 17.30.

Link do wydarzenia na facebooku:

https://www.facebook.com/events/659220184252245/

Studencki Grant Naukowy 2016

wt., 2016-02-23 09:41

Prezydium Rady Kół Naukowych postanowiło ogłosić I edycję  Studenckiego Grantu Naukowego!

Termin składania wniosków: 31 marca 2016 r

Miejsce składania wniosków: pokój 030 Collegium Iuridicum I (podczas dyżuru RKN)/portiernia Collegium Iuridicum I

Maksymalny koszt realizacji grantu: 2 500 zł

Regulamin-Studenckiego-Grantu-Naukowego

Wzór-wniosku-Studenckiego-Grantu-Naukowego

Wzór-wniosku-Studenckiego Grantu Naukowego

 

Wzór wniosku finansowego dla roku 2015/2016

ndz., 2016-01-10 23:57

Wzór jest dostępny w formatach .pdf i .doc

Zgromadzenie Prezesów – październik

śr., 2015-10-28 13:05

Drodzy aktywiści ruchu naukowego,

przypominam o dzisiejszym Zgromadzeniu Prezesów o godz. 20.00, w sali 1.3 Collegium Iuridicum II (ul. Lipowa 4).

Oto porządek obrad:

1. otwarcie zgromadzenia,
2. wybór protokolanta,
3. odczytanie porządku obrad,
4. zaakceptowanie porządku obrad,
5. przedstawienie Zgromadzeniu Prezesów planu działań Prezydium Rady Kół Naukowych na rok akademicki 2015/2016,
6. głosowanie w przedmiocie zatwierdzenia planu działań,
7. przedstawienie informacji dotyczących finansów Rady Kół Naukowych,
8. przedstawienie projektu statutu Studenckiego Grantu Naukowego,
8. wybór Komisji Skrutacyjnej,
9. wybory do Komisji Rewizyjnej Rady Kół Naukowych,
10. wolne wnioski,
11. zamknięcie obrad.

Ponieważ na najbliższym Zgromadzeniu Prezesów dokonamy wyboru Komisji Rewizyjnej, wszystkich potencjalnych kandydatów prosimy o przygotowanie się do prezentacji (niekoniecznie multimedialnej) swojej wizy pracy w KR.

Z szacunkiem,

Albert Pielak

Targi Kół Naukowych 2015

sob., 2015-10-10 19:52

Zapraszamy wszystkich serdecznie na Targi Kół Naukowych, które odbędą się 22 października w budynku CI II (ul. Lipowa 4).

https://www.facebook.com/events/1076228452387589/

Nowy skład Prezydium Rady Kół Naukowych

czw., 2015-10-08 14:08

Wyniki wyborów do Prezydium Rady Kół Naukowych w roku akademickim 2015/2016:

1. Albert Pielak -  Przewodniczący (15 głosów)
2. Michał Tutaj – Wiceprzewodniczący (3 głosy)
Dariusz Mańka – Wiceprzewodniczący (3 głosy)

II PODZIAŁ ŚRODKÓW FINANSOWYCH

wt., 2015-06-02 22:14

II PODZIAŁ ŚRODKÓW FINANSOWYCH BĘDĄCYCH W DYSPOZYCJI RADY KÓŁ NAUKOWYCH WPiA UW w 2015 roku

podziałII

Nowy zarząd

czw., 2014-10-02 00:35

Rada Kół Naukowych informuje, że z dniem 1 października 2014 r. Nową kadencję zaczął zarząd w składzie:

Albert Pielak – przewodniczący
Michał Bałdowski – wiceprzewodniczący
Jakub Orlicz – wiceprzewodniczący

Godziny dyżurów nowej Rady jak również inne informacje zostaną ogłoszone niebawem.

Spotkanie z doktorantami WPiA UW 28 maja (środa), godz. 18:30, sala 2.6 (Lipowa)

ndz., 2014-05-25 13:49
Przypominamy o środowym spotkaniu z doktorantami WPiA UW, które odbędzie się 28 maja 2014 r. o godz. 18:30 w sali 2.6 (Lipowa). Spotkanie połączone będzie ze Zgromadzeniem Prezesów i skończy się, ze względu na czas sesji, nieco wcześniej. wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/554237621362071/?fref=ts Serdecznie zapraszamy!

Dyżury Prezydium RKN WPiA UW zawieszone na czas sesji.

sob., 2014-05-24 18:44

Drodzy,

na czas sesji egzaminacyjnej zawieszamy nasze dyżury, ale jesteśmy dostępni pod numerami telefonów i adresem mailowym: rkn.wpia@gmail.com.

Powodzenia w zdawaniu egzaminów!

DYŻUR PREZYDIUM PRZENIESIONY NA CZAS TARGÓW

wt., 2014-03-18 05:36
Dzisiaj (18 marca) dyżur Prezydium nie odbędzie się – członkowie Prezydium dostępni będą cały dzień podczas Targów Praktyk i Pracy. W razie potrzeby, zachęcamy do bezpośredniego kontaktu: http://www.rkn.wpia.uw.edu.pl/rkn.

TARGI PRAKTYK I PRACY 2014

wt., 2014-03-18 05:35

Już dziś i jutro spotkamy się na Targach – wpadajcie tłumnie, od godz. 10 do 17, hol i sala 0.97 w BUWie.

Krążyć będziemy wśród stoisk kół naukowych, polskich i międzynarodowych kancelarii prawnych oraz firm zajmujących się kwestiami prawnymi. Swoja miejscówę będzie miała też Rada Kół Naukowych WPiA UW.

Targi odbywają się pod Patronatem Honorowym Ministra Sprawiedliwości RP, p. Marka Biernackiego.

Dodatkowymi atrakcjami IV edycji Prawniczych Targów Praktyk i Pracy będą między innymi:

  • szkolenia i warsztaty prowadzone przez doświadczonych praktyków,
  • Konkurs – Symulacja Rozprawy Karnej (II edycja),
  • Turniej Negocjacyjny (III edycja),
  • konkursy z nagrodami organizowane przez Wystawców,
  • punkt konsultacji dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) i porad związanych z karierą, otwarty przez firmę BCSystems Legal Recruitment & Business Advisory,
  • możliwość sprawdzenia umiejętności językowych (poziom Legal English).

Detale: http://targiprawnicze.pl/2014
https://www.facebook.com/targiprawnicze
https://www.facebook.com/events/426357614176950/?fref=ts
https://www.facebook.com/events/1428429710731901/?fref=ts

TERMINY SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOTACJĘ NA UW

pt., 2014-03-07 03:53

Nadchodzi sezon konferencyjny, zachęcamy zatem do zapoznania się z informacjami, gdzie i kiedy można ubiegać się o fundusze:
TERMINY SKŁADANIA WNIOSKÓW O DOTACJĘ NA UW:

1. Fundacja Uniwersytetu Warszawskiego – do 28 marca 2014 r. (godz. 15:00!) http://www.fuw.pl/index.php

2. Fundacja Universitatis Varsoviensis – do 15 maja 2014 r.
http://www.fundacjauv.org.pl/programy-pomocy/pomoc-studentom-i-organizacjom-studenckim

3. Rada Konsultacyjna – do 15 maja 2014 r.
http://www.rada.uw.edu.pl/

4. Zarząd Samorządu Studentów UW
CERBER

I filar: od stycznia do listopada, nie później niż na siedem dni przed rozpoczęciem przedsięwzięcia

II filar: do 15 dnia każdego miesiąca, oprócz grudnia, lipca i sierpnia, nie później niż na siedem dni przed rozpoczęciem przedsięwzięcia

http://samorzad.uw.edu.pl/dotacje/

Podsumowanie Zgromadzenia Prezesów z 27 marca 2014 r.

pt., 2014-03-07 03:52

Skrót z ostatniego Zgromadzenia Prezesów (27.03.2014):

1. Spotkanie z Prodziekanem ds. naukowych T. Giaro (relacja niżej)

2. Dane statystyczne za 2014 r.:

Do tej pory w Prezydium przeprowadziliśmy 3 podziały:
I podział – 9 wniosków, rozdane 1756 zł (tym sposobem zamknęliśmy budżetowy 2013 rok)
II podział – 3 wnioski (2 połączone), rozdysponowane 5143,50 zł
III podział – 2 wnioski, rozdysponowane 2618 zł

Po szczegóły sięgajcie tutaj: http://www.rkn.wpia.uw.edu.pl/akty-prawne

3. Prezydium RKN prowadzi ciągły nabór wniosków (w przeciwieństwie do Rady Konsultacyjnej) – nie ma z góry narzuconych terminów podziałów, więc Wasze wnioski są rozpatrywane na bieżąco!

Spotkanie z Prodziekanem ds. naukowych T. Giaro

pt., 2014-03-07 03:51

Dnia 27 lutego 2014 r. odbyło się spotkanie z Prodziekanem ds. naukowych T. Giaro na temat publikacji naukowych.

Dziękując wszystkim za obecność na spotkaniu, warto dokonać krótkiego podsumowania spotkania. Dyskutowaliśmy o następujących zagadnieniach:
- znaczenie publikowania dla rozwoju naukowego, a także wymogów stypendialnych i grantowych
- jakość dzisiejszych publikacji naukowych (zarówno autorstwa studentów, jak i pracowników naukowych)
- niewymierny system oceniania, który nie odzwierciedla realnej wiedzy, umiejętności i predyspozycje (albo odzwierciedla tylko predyspozycje do pamięciowego przyswajania dużej ilości materiału)
- współczesna tendencja do oceniania potencjału naukowego przez pryzmat „liczby” (konferencji, publikacji, punktów), a nie „jakości”
- poszukiwania idealnego modelu ruchu naukowego (wiele kół naukowych – model WPiA UW -> lepsze noty w parametryzacji; jedna studencka organizacja naukowa, wiele jej podsekcji – model WPiA UJ (już niedługo?!) -> większe oszczędności (czy rzeczywiście?)

Dyskusja wciąż w toku, a już teraz zapraszamy na kolejne spotkania o stanie, wyzwaniach i przyszłości ruchu naukowego!

Zdjęcia z wydarzenia: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.607269366008842.1073741831.554011654667947&type=3

Dyżury Prezydium zawieszone na czas sesji i ferii zimowych

pt., 2014-01-24 03:16

Uprzejmie informujemy, że dyżury Prezydium RKN WPiA UW zostają zawieszone na czas sesji i ferii zimowych, tj. na okres 28 stycznia – 16 lutego 2014 r.

Prezydium pozostaje jednak nadal do dyspozycji. W razie potrzeby zachęcamy do kontaktu z Przewodniczącą Prezydium (nr tel.: 663 107 939) lub pisania na adres mailowy: rkn.wpia @gmail.com.

Życzymy samych sukcesów w nadchodzącej sesji!

Strony

Samorząd Studentów Wydziału Prawa 
i Administracji UW  
Krakowskie Przedmieście 26/28 
00-927 Warszawa

© 2015 Samorząd Studentów WPiA UW. Wszelkie prawa zastrzeżone.