samorzad.uw.edu.pl

Subskrybuj Kanał samorzad.uw.edu.pl
Zaktualizowano: 8 godzin 34 minuty temu

Posiedzenie Komisji ds. zmian w Regulaminie Samorządu Studentów UW

pt., 2017-03-17 10:36
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Najbliższe posiedzenie Komisji ds. zmian w Regulaminie SS UW rozpocznie się 21 marca (wtorek) godz. 18.35 w Sali Bilardowej Pałacu Tyszkiewiczów przy ul. Krakowskie Przedmieście 32. W proponowanym porządku obrad znajdziemy: „Przyjęcie autopoprawek do załącznika Uchwały nr  3” oraz „Wolne wnioski”.

Sprawozdanie częściowe ZSS UW – 2017

pt., 2017-03-10 21:01
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Zgodnie z obowiązkiem wynikającym z Regulaminu Samorządu Studentów ZSS UW publikuje sprawozdanie częściowe ze swojej dotychczasowej działalności. Zachęcamy do zapoznania się!

Zmiana godzin pracy Biura

pt., 2017-03-10 09:42
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

W dniu 10 marca 2017 r. Biuro ZSS UW będzie czynne do godziny 16.30.

Posiedzenie Komisji ds. zmian w Regulaminie Samorządu Studentów UW

czw., 2017-03-09 21:01
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Najbliższe posiedzenie Komisji ds. zmian w Regulaminie SS UW rozpocznie się 13 marca (poniedziałek) ok. godz. 15.00 w sali 100 (budynek ZSS). W proponowanym porządku obrad znajdziemy:””Dyskusja i podjęcie uchwały o projekcie regulaminu samorządu”” oraz „Wolne wnioski”.

9. posiedzenie Zarządu Samorządu Studentów

czw., 2017-03-09 16:05
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

28 lutego 2017 roku odbyło się dziewiąte posiedzenie Zarządu Samorządu Studentów UW.

Wśród dokumentów znajdziemy uchwały m.in.:

  • finansowe z I, II i III filaru
  • rozstrzygnięcie konkursu na wyposażenie pokoi samorządowych

Uchwały dostępne są klasycznie w zakładce „Uchwały oraz Protokoły” z posiedzeń oraz  TUTAJ

UVVolley

śr., 2017-03-08 18:15
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview'); Przed nami trzecia edycja turnieju UVVolley!
Zapraszamy wszystkich siatkoholików UW i nie tylko do rywalizacji na siatkarskim boisku, która już 9 kwietnia!

Zapisy:
Drużyny od 6 do 10 osób, w tym:
– z nie więcej niż 1 osobą będąca aktywnym członkiem sekcji AZS,
– z nie więcej niż 2 osobami nie posiadającymi statusu studenta Uniwersytetu Warszawskiego. Opłaty: 10 zł za zawodnika przez cały okres zapisów. 

Liczba drużyn jest ograniczona do 16, dlatego kto pierwszy ten lepszy. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 3.04.

Co musicie zrobić, aby wziąć udział w tegorocznym UVVolley?
1. Zbierzcie od 6 do 10 osób chętnych do udziału w turnieju. Pamiętajcie, że drużyny muszą być koedukacyjne! :) 
2. Wypełnijcie internetowy formularz zgłoszeniowy zgodnie ze wskazówkami – https://goo.gl/forms/m0JdmxFCfzTMwyxx1
3. Wypełnijcie i dostarczcie papierową wersję formularza (do pobrania tutaj: formularz) podpisaną przez wszystkich członków zespołu wraz z opłatą w gotówce za wszystkich zawodników w drużynie do Biura ZSS (Krakowskie Przedmieście 24, wejście od Małego Dziedzińca, I. piętro, pokój 110) w godzinach 9 – 17.

Uwaga!
Wypełnienie formularza nie gwarantuje rezerwacji miejsca w turnieju. Wiążącym jest wniesienie opłaty i dostarczenie kompletu dokumentów (papierowe zgłoszenie) do Biura ZSS.

 

Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem turnieju: (regulamin)

Wszelkie pytania prosimy kierować na: turniejesportowe@samorzad.uw.edu.pl

Przedłużamy nabór zgłoszeń do programu „zrób to!”

pon., 2017-03-06 18:55
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Masz pomysł na projekt studencki, ale nie wiesz jak go zrealizować? Program „zrób to!” jest rozwiązaniem w sam raz dla Ciebie! Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego przedłuża nabór zgłoszeń.

 

zrób to!

ale co?

Karmnik dla kota, nową pufę na wydziale, wyjazd badawczy do San Escobar (pod Wąchockiem) czy koncert połączony z recytacją instrukcji obsługi pralki.
Chcemy zaprosić Was byście puścili wodze fantazji i „zrobili to” – projekt mniejszy lub większy dedykowany Waszej lokalnej społeczności studenckiej.

Ale po co? ;)

By pokazać jak ugryźć pomysł. Ten program dedykowany jest osobom mającym jakąś koncepcję, ale niewiedzącym jak ją zrealizować. Przedstawiciele Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego oraz lokalnych jednostek i kół naukowych będą oceniać nadesłane opisy projektów. W kolejnym etapie wybrane pomysły zgłoszone przez zespoły przejdą do fazy realizacji.
Wszyscy uczestnicy, niezależnie od tego czy ich projekt został wybrany czy nie, będą mogli uczestniczyć w cyklu szkoleń m. in. z prowadzenia i promocji projektu oraz z pozyskiwania funduszy – zwycięskie projekty będą częściowo dofinansowywane przez ZSS UW.

Formularz rejestracyjny będzie dostępny od 20.02 do 10.03 (do 23:59):
https://goo.gl/forms/BycDnJc6orBeDB4z2

Regulamin akcji wraz z załącznikami dostępny poniżej:

Regulamin rekrutacji i udziału w programie zrób to

Nadsyłać zgłoszeń nie mogą osoby należące do Zarządów Samorządów Jednostek.

 

Posiedzenie Komisji ds. zmian w Regulaminie Samorządu Studentów UW

ndz., 2017-03-05 14:10
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Najbliższe posiedzenie Komisji ds. zmian w Regulaminie SS UW rozpocznie się 8 marca (środa) o godzinie 16.00 w sali 206 (budynek ZSS). W proponowanym porządku obrad znajdziemy dyskusję nad zmianami w regulaminie oraz wolne wnioski.

Posiedzenie Komisji ds. zmian w Regulaminie Samorządu Studentów UW

pon., 2017-02-27 13:51
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Najbliższe posiedzenie Komisji ds. zmian w Regulaminie SS UW rozpocznie się 2 marca (czwartek) o godzinie 16.45 w sali 100 (budynek ZSS). W proponowanym porządku obrad znajdziemy dyskusję nad zmianami w regulaminie oraz wolne wnioski.

8. posiedzenie Zarządu Samorządu Studentów

sob., 2017-02-25 20:16
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

24 lutego 2017 roku odbyło się ósme posiedzenie Zarządu Samorządu Studentów UW.

Wśród dokumentów znajdziemy uchwały m.in.:

  • ws. zmiany w Regulaminie długoterminowego wynajmu pomieszczeń w budynku ZSS UW
  • ws. przyznania pomieszczeń w budynku ZSS UW
  • podjęte uchwały finansowe

Uchwały dostępne są klasycznie w zakładce Uchwały oraz Protokoły z posiedzeń oraz  TUTAJ

Posiedzenie Komisji ds. zmian w Regulaminie Samorządu Studentów UW

wt., 2017-02-21 11:14
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Najbliższe posiedzenie Komisji ds. zmian w Regulaminie SS UW rozpocznie się 23 lutego (czwartek) o godzinie 16.45 w sali 209 (budynek ZSS). W proponowanym porządku obrad znajdziemy dyskusję nad zmianami w regulaminie oraz wolne wnioski.

Rusza nabór projektów do programu „zrób to!”

ndz., 2017-02-19 18:28
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Masz pomysł na projekt studencki, ale nie wiesz jak go zrealizować? Wiemy jak Ci pomóc! Samorząd Studentów Uniwersytetu Warszawskiego otwiera nabór projektów do programu „zrób to!”.

zrób to!

ale co?

Karmnik dla kota, nową pufę na wydziale, wyjazd badawczy do San Escobar (pod Wąchockiem) czy koncert połączony z recytacją instrukcji obsługi pralki.
Chcemy zaprosić Was byście puścili wodze fantazji i „zrobili to” – projekt mniejszy lub większy dedykowany Waszej lokalnej społeczności studenckiej.

Ale po co? ;)

By pokazać jak ugryźć pomysł. Ten program dedykowany jest osobom mającym jakąś koncepcję, ale niewiedzącym jak ją zrealizować. Przedstawiciele Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego oraz lokalnych jednostek i kół naukowych będą oceniać nadesłane opisy projektów. W kolejnym etapie wybrane pomysły zgłoszone przez zespoły przejdą do fazy realizacji.
Wszyscy uczestnicy, niezależnie od tego czy ich projekt został wybrany czy nie, będą mogli uczestniczyć w cyklu szkoleń m. in. z prowadzenia i promocji projektu oraz z pozyskiwania funduszy – zwycięskie projekty będą częściowo dofinansowywane przez ZSS UW.

Formularz rejestracyjny będzie dostępny od 20.02 do 6.03 (do 23:59):
https://goo.gl/forms/BycDnJc6orBeDB4z2

Regulamin akcji wraz z załącznikami dostępny poniżej:

Regulamin rekrutacji i udziału w programie zrób to

Nadsyłać zgłoszeń nie mogą osoby należące do Zarządów Samorządów Jednostek.

Zjazd Traderów w Warszawie // W realu z FiboTeam

sob., 2017-02-18 18:14
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Czy zawsze chciałeś wiedzieć jak stworzyć prostą, ale zyskowną strategię na rynku FOREX? Już 25 lutego od 16:00 w sali 200 Budynku Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego będziesz mieć okazję dowiedzieć się tego i wielu innych!

Czy zastanawiałeś się jak właściwie monitoruje się instrumenty finansowe i dlaczego jest to takie ważne? Jakich narzędzi używają profesjonalni traderzy i dlaczego tak bardzo zależy im na błyskawicznym dostępie do najświeższych wiadomości? A w końcu co zrobić, żeby zostać zauważonym w Harmonic tradingu?
Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się chociaż nad jednym z tych pytań, to znaczy że koniecznie musisz się pojawić na kolejnym spotkaniu z cyklu W Realu z FiboTeam!

Agenda spotkania:
– Wprowadzenie do metodologii Harmonic Tradingu,
– Równoległy monitoring na kilkunastu instrumentach finansowych (waluty, surowce, indeksy) – czy to możliwe?
– Zyskowny setup oparty na technikach Fibonacciego – omówienie transakcji Fibonacci Team’u.
– Wysoka selekcja układów – jak stworzyć prostą zyskowną strategię?
– Budowanie przewagi na rynku – prezentacja narzędzi dla traderów.
– Wspólna dyskusja + niespodzianka.
– Jeden z najczęstszych problemów w tradingu.
– Czym właściwie jest monitorowanie rynku i jak przeprowadzać cały ten proces w czasie rzeczywistym wyławiając jedynie te najważniejsze informacje?
– Dowiesz się jakie informacje z punktu widzenia tradera są ważne – jak uzyskać do nich dostęp?
– Zobaczysz w jakich sytuacjach często publikacje danych makro wypełniają układy harmoniczne – motyw amerykański.
– Zrozumiesz dlaczego błyskawiczny dostęp do news’ów rynkowych jest tak ważny dla daytradera.

Witaj po feriach!

sob., 2017-02-18 17:09
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Ferie powoli dobiegają końca, a my wszyscy cieszymy się, że możemy znów przekroczyć bramy naszej uczelni.
Pierwszy dzień na studiach, po tak długiej przerwie, nie może być jednak zwyczajny…

Wraz z UW HERE, Uniwerek.TV oraz Radio Kampus przygotowaliśmy dla Was jedyne w swoim rodzaju powitanie!

Mamy dla Was, gry, zabawy, konkursy, gadżety, kawę, herbatę i bardzo dużo pozytywnej energii :D

Czekamy na Was od 9:30 do 13:30:

20.02 – Kampus Centralny
20.02 – Kampus Służew
20.02 – Ośrodek Dydaktyczny Ksawerów

27.02 – Kampus Ochota

Wpadajcie tłumnie!

Zimie mówimy STOP :D

Zmiana godzin pracy Biura ZSS UW

pon., 2017-02-13 14:15
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

W dniu 14 lutego br. Biuro ZSS UW będzie czynne do godz. 16:00. Za utrudnienia przepraszamy.

Konferencja geotematyczna „GAUS”

sob., 2017-02-11 16:54
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Już 13 lutego rozpocznie się rejestracja na konferencję geotematyczną „GAUS” organizowaną wspólnie przez studentów Uniwersytetu Warszawskiego oraz Akademii Górniczo-Hutniczej im. S. Staszica w Krakowie!

W ramach wydarzenia odbędą się wykłady oraz warsztaty, prowadzone przez naukowców z UW i AGH oraz zaproszonych pracowników instytutów naukowych a także wiodących przedsiębiorstw branży oil & gas i budowlanej.

W ramach konferencji odbędzie się sesja referatowa, która odbędzie się w formie prezentacji i będzie dotyczyć wyników badań naukowych studentów Wydziału Geologii, Geofizyki i Ochrony Środowiska AGH oraz Wydziału Geologii UW. W szczególności stawiamy na niepublikowane dotąd badania. Sesja ta będzie miała miejsce ostatniego dnia konferencji (19 marca). Uczestników oceniać będzie specjalne 6-osobowe jury składające się z członków kadry uniwersyteckiej (3 przedstawicieli WGGiOŚ, 3 przedstawicieli WG).

W trakcie sesji zostanie wygłoszonych 16 referatów (po 8 z AGH i UW). Przewidziany czas na jedną prezentację to 15 minut.

Wszystkie osoby zainteresowane przedstawieniem prezentacji zapraszamy do przesyłania abstraktów, na podstawie których zostaną wybrane odpowiednie tematy. Zaproszenie to kierujemy w szczególności do przedstawicieli kół naukowych.
W przypadku gdy liczba zgłoszonych abstraktów będzie większa niż przewidziane jest prezentacji to wyboru tematów dokona komisja, w której skład wejdzie 3 członków jury z odpowiednich wydziałów.

Abstrakty prosimy wysyłać na adres e-mail: wrssgeol@student.agh.edu.pl
Termin nadsyłania abstraktów: do 3 marca 2017

To i o wiele więcej już od 17 do 19 marca w Europejskim Centrum Edukacji Geologicznej w Chęcinach!

Najbardziej aktualne informacje znajdziecie na wydarzeniu w portalu Facebook: https://www.facebook.com/konferencjaGAUS/?hc_ref=PAGES_TIMELINE&fref=nf

Zostań Ambasadorem UW!

pt., 2017-02-10 17:57
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Rusza kolejna edycja Programu „Ambasadorowie UW”!

Przypominasz sobie taki okres w swoim życiu, kiedy zastanawiałaś/eś się nad wyborem szkoły średniej, odpowiedniej klasy, a następnie przedmiotów które zdasz na maturze i kierunków studiów, które chciałabyś/ chciałbyś studiować?

Jeżeli bliskie są Ci wspomnienia ze szkoły średniej i z rozrzewnieniem wspominasz licealne czasy to nasza propozycja jest dla Ciebie idealna!
Teraz to Ty możesz pomóc swoim młodszym koleżankom i kolegom w wyborze Uniwersytetu Warszawskiego na miejsce, gdzie mogą rozwijać swoje zainteresowania!

Wypełnij formularz i zostań Ambasadorem UW, a potem ciesz się chwilami powrotu do czasów szkoły średniej!

Link do formularza: https://goo.gl/forms/XGNDi5mFAEoxOXdi1

Czekamy na Twoje zgłoszenie do 20.02, godz. 23:59.

PS. Gwarantujemy szkolenie z autoprezentacji i pomoc merytoryczną!

UW Cup 2017

pt., 2017-02-10 17:34
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego zaprasza na długo oczekiwaną VI edycję największego turnieju futsalowego na UW – UW Cup 2017! Turniej startuje już w marcu!

Zapraszamy wszystkich studentów, pracowników, absolwentów i przyjaciół Uniwersytetu Warszawskiego do udziału w turnieju!

Harmonogram rozgrywek:
18 – 19 marca – eliminacje
25 – 26 marca – eliminacje
1 kwietnia – rozgrywki finałowe

Zapisy:
Drużyny od 5 do 10 osób, w tym:
– z nie więcej niż 1 osobą będąca aktywnym członkiem sekcji AZS,
– z nie więcej niż 2 osobami nie posiadającymi statusu studenta Uniwersytetu Warszawskiego.

 

Opłaty:

do 26.02 – 10 zł za 1. zawodnika

od 27.02 – 15 zł za 1. zawodnika


Liczba miejsc ograniczona do 64 drużyn. Dlatego kto pierwszy, ten lepszy!
Czekamy na Wasze zgłoszenia do 6 marca!Co należy zrobić, aby wziąć udział w VI edycji UW Cupu?
1. Wypełnić formularz internetowy zgodnie ze wskazówkami – https://goo.gl/forms/Pdnq4LCAWUfrrtJu2

2.Uzupełnić papierową wersję formularza. Do pobrania tutaj: formularz

3. Dokonać opłaty za pomocą przelewu bankowego na numer konta wysłany na e-mail kapitana drużyny. E-mail z danymi do przelewu wysyłamy w ciągu 24 h.
3. Zgłoszenie w wersji papierowej podpisane przez wszystkich zawodników wraz z potwierdzeniem przelewu należy dostarczyć do Biura Samorządu Studentów UW ( Krakowskie Przedmieście 24 – wejście od Małego Dziedzińca, I. piętro, pokój 110) w godzinach 9.00 – 17.00 do 6 marca 2017.Wypełnienie formularza nie gwarantuje rezerwacji miejsca w turnieju.
Wiążącym jest wniesienie opłaty i dostarczenie kompletu dokumentów (papierowe zgłoszenie i potwierdzenie przelewu) do Biura ZSS. Prosimy również o zapoznanie się z regulaminem: regulamin_UWCup_2017

Wszelkie pytania prosimy kierować na: turniejesportowe@samorzad.uw.edu.pl

Oferta pracy w Biurze Zarządu Samorządu Studentów UW

śr., 2017-02-08 20:23
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Zarząd Samorządu Studentów Uniwersytetu Warszawskiego poszukuje kandydatów na stanowisko:

Pracownika ds. administracyjno-finansowych

Zgłoszenia prosimy nadsyłać do dnia 18.02.2017 r. na adres:

biuro@samorzad.uw.edu.pl

oraz

julia.sobolewska@samorzad.uw.edu.pl

Prosimy o przesłanie dokumentów aplikacyjnych wraz z następującą klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883).

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie dotyczące stanowiska:

praca_zastepstwo_zss_do_18_lutego

Oferty pracy na Uniwersytecie Warszawskim:

Pracownicy administracji

Pomieszczenia w budynku ZSS UW

pon., 2017-02-06 13:56
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-64810709-1', 'auto'); ga('send', 'pageview');

Zgodnie z uchwałą Zarządu z dnia 30 stycznia 2017 roku wszystkie ustalenia ws. udostępniania sal nieobjęte pisemną umową (bądź porozumieniem) wygasają z dniem 28 lutego 2017 roku.

Zachęcamy do dalszej, sformalizowanej współpracy i do składania wniosków o przyznanie pomieszczenia zgodnie z obowiązującym regulaminem.

Strony

Samorząd Studentów Wydziału Prawa 
i Administracji UW  
Krakowskie Przedmieście 26/28 
00-927 Warszawa

© 2015 Samorząd Studentów WPiA UW. Wszelkie prawa zastrzeżone.